Buss hit, buss dit -.-

Shoo ;)

Haha känns som det enda jag har gjort idag är att åka buss xD Först på morronen kom Elin hit o då tog vi bussen till Farsta Cenrum och där mötte Ida oss sen gick vi till Drevan (hökarängsbadet) o va där kanske nån timme sen va jag tvungen att åka hem (för min pappa och lillebrorsa skulle komma hem från frankrike) o då följde elin o ida med så vi tog bussen hem till mig. Där var mina kusiner så Elin och Ida gick hem till Elin och jag vet inte vad dom gjorde typ gick på bio? haha hur som helst min kusin ville gå o bada så vi tog bussen till drevan och var där kanske 2-3 timmar och vi träffa ahmed o giuliano där sen tog vi alla bussen till Farsta Centrum och åt lite på Burger King sen va jag o jennifer tvungen att åka hem så då tog vi bussen hem haha ja det va min dag ;P inte speciellt intressant men jaja ;)
//Linda <333

Skriv en kommentar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0