onödig fakta om mig...

Du heter:

Simone-Noelle men alla säger Simone...


Smeknamn:

Typ inget isåfall S.n

 

En låt som när du är ledsen sörjer till: 

brukar inte sörja till låtar...

Beroende av:

skratt, choklad, te och mycket mycket mer


Vad tror folk om dig?
kanske att jag e sjukt livlig och osäriös (stavning) men jag kan vara väldigt allvarlig och lugn ibland med

 

Stämmer det? 
Tor det


Något som får dig att må riktigt bra?
Elina :)

 

Vad får du oftast komplimanger för?
Hår, Läppar typ ibland min rumpa xD


Hur imponerar man på dig? 
Jag blir lätt imponerad så det e inte så svårt haha


Brukar du skratta för dig själv?
HAHA jaa


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Oki" från linda intressant va??


Var bor du?
stockholm


Trivs du där?
Japp

 

Hur svarar du i mobilen?
"heeta linjen?" när jag känner den som ringer väldigt bra! annars ett vanligt Hallå?


Vem ringde dig senast?
Pappa HAHA


Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
kommer snart! typ... Jag blev utelåst för en stund sen medans farsan var ute


Antal timmar sömn inatt:
7 -.-'

 

Sov du ensam?

Nej hadde en hund i sängen xD


Hur känner du dig nu?
sjukt trött men annars bra


Vanligaste färg på dina kläder:
svart. kul va?


Vad tycker du om fötter?
ehm URS


Vad saknar du i denna stund?

Elina och Linda! och choklad haha


Hade du en bra kväll igår?

ja


Favorit dryck på morgonen: 

te alltsid/ juce nu på sommarn


När brukar du oftast gå och lägga dig?

ganska sent typ 12 på vanliga dagar och nu på lovet as olika

 

Brukar du komma i tid?
Njaae alldrig på bestämd kommer ofta försent eller förtidigt HAHA


Är du blyg?
hmm Nej eller jo ibland det beror på faktist

 

Sysslar du med någon idrott?
Tennis i några år men sluta förra sommarn nu Nej inget räknas hemma "träning"??


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

kanske


Är du nöjd med ditt liv?
ah tror det


Är du bortskämd?

Nej


Vad gör du i morgon?
OMG fick just reda på att jag åker till dalarna imorrn D: Jag som skulle träffa Linda och Ida VAFAn


Vad är det värsta du vet?
När man får en teljkniv i födelsedags pressent xDD och falska personer


Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ah det kan du feethajja


Du samlar på:

nagerlack! målar naglarna stup i kvarten tycker att det e sjukt kul :) annar inget tror jag


Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Vill inte ringa någon när jag e arg eller letsen moen om jag moste så får det bli Elina typ


När grät du senast?
när lillasyrran kolla på skönheten och odjuret xD

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon?

mycket


Vill du gifta dig?
ah


Vill du ha barn?
mm typ 2 st


Är du musikalisk?

njaae suger på alla instrument (förutom trummor) men kan sjunga lite också eller det e vad folk sakt iaf xD


Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten


Har du någon gång gråtit dig till sömns?
säkert när jag var liten men inget jag kommer ihåg


Biter du på naglarna?

-.-' ja i perioder specielt när jag e stressad


Skriv en kommentar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0