Rubrik?

Shoo ;)

E hemma nu ra ;) Det va faktiskt sjuuuuukt kul där borta :D Fast resan va typ 2timmar lång -.- men det va det lungt värt! Boda Borg...har ni nån gång sett fångarna på fortet? (brukade kolla på det när jag var yngre) det va lite som det ;) man skulle gå in i ett ''rum'' o där skulle man klara av en gåta elr en bana o när man klarat det kom man vidare till nästa ''rum'' o om man förlorade fick man börja om haha det kanske låter tråkigt men det va jätte kul! jaja jag va där med mina kusiner som e 15, 15 o 13 ;) man fick inte ta nåra bilder :(( så istället lägger jag upp lite bilder från när jag o Ida hyrde en trampbåt igår xD


våran båt nr 5! :D Mitt tur nr ;)


Finaste Ida <3


//Linda <333


Skriv en kommentar!
Postat av: Mimmi Naveed

Haha okej :)

2011-08-02 @ 15:29:19
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0