Frååågor

1. är du kär? – Det har inte du med och göra! men om jag motse svara... naja det beror på
2. har du snusat? – åt snus från marken när jag va liten... räknas det?

3. har du fimpat en cigg på nån annan? – haha neh e faktist inte så taskig

4. har du legat i sängen brevid en kille? – sovit ja det andra... NEJ xD

5. har du blivit dumpad? – hmm
6. har du blivit slagen allvarligt? – nej? 
7. tar du droger? – JA (drev)

9. har du pussat en tjej? – mm haha s/k (sanning å konka) 
10. hatar du någon? – ja
11. älskar du någon? – JAPP
12. har några av dina vänner svikit dig? – måååånga gånger tur jag har Elinis nu iaf
13. har du djur? – Mh
14. har du legat brevid en tjej i sängen? – JA inte haft sex bredvid hahahaha
15. hatar du dig själv? – nääää
16. gillar du orange? – Ja det kan du je defan på

17. har du haft/har oskyddat sex? – naj

18. har du nån sjukdom? – nepp 
19. har du skämt ut dej för den du gillar? – HAHA jag här skämt ut mig mot alla haa
20. har du en gris? – ne hahahaha
21. har du en plattång? – ah

22. har du en bror? – en liten en

23. har du sjukt bra humor? – DUH?! Ofc

24. är du brunett? – japp
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? – aah
26. tycker du om hästar? – ne dom ser fett fucktup ut
27. har du en hund? – Ah Yochie
28. har du skilda föräldrar? – mm sorligt va?? HAHA nej skojja det e bra

29. har du gått på simskola? – nej jag behövde ingen skola jag lärde mig utan hjälp

30. har du sagt bög till en kille? – ja taskig jag e alltså

31. har du sagt fitta till en tjej? – kommer inte ihåg

32. har du fuskat? – på prov...ja hehe
33. har du en teve på ditt rum? - nej hadde den e pajj nu spilde cola över hela skiten
34. har du lunar? – ursäkta?
35. har du MSN? – eh nej? skype JA

36. har du en syster? – mm en jobbig en

37. har du bruna ögon? – Japp
38. gillar du att fota? – men ja?
39. har du sett dig själv brinna? – HAHAHA ja... i håret på en film...när jag var liten...
40. hjälper du dina vänner? – JA 
41. gillar du tacos? – JA
42. tycker du att du är söt? –  JA ibland INTE på morgonen 
43. har du dansat? – ? JAAAAA
44. har du spelat fotboll? – ja
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? – typ 
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? – gör det redan
47. har du ätit sniglar? – ja as gott
48. äger du en locktång? – nej den e paj kola igen som på tvn
49. gillar du att tugga tuggummi? – mm
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? – JAA fast kan glömma ibland på lovet tss.XD


Skriv en kommentar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0