Brun banan= JAG

Idag känner jag mig som en brun banan!!!! Ni vet en som har äckliga mosiga bulor överallt... En BRUN äcklig banan som e på semester nej inte semester VANDRING igenom soptunnan i ... I SKOLAN vilket helvete man har alltså aha
Här e jag när jag tittar ut genom ett fönster
om man skulle mäta hur geggig jag e skulle det se ut så här. Ni vet precis precis så att jag e liiiiite övermogen men fort farande bra nog för mormors banan kaka (nej fyran banankaka blä) jo men det e så här när min mormor köper bananer så köper hon dom med fläckar WTF mormor vad tänker du med?! Hon kallar dom små delikatesserna "krambananer" NEJ TACK säger jag bara !!!!!!!!!!!!! / J-me

Skriv en kommentar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0