Sommarkläder <3

Shoo ;)

Kom nyss hem har varit i stan med Agnes och Chloé <3 Köpte lite nya sommarkläder o lite annat ;) Det e ju inte så långt kvar till sommarlovet!! Guuuuuuuuuud va jag längtar!!!!! Hahaha aa har ju bara varit i skolan annars och simone va ju inte där för hon sjuk :( men krya på dig simone! <3 Just nu sitter jag o lyssnar på min lite musik o ba chillar ska snart gå o se på Vampire diares ;)
jaja här kommer lite bilder på det jag köpte:


Ett blått linne från  <3


 Ett grönt linne från Gina tricot <3


Agnes,jag o Chloé <3



Nagellack och parfym från  <3

// Love Linda <333


Skriv en kommentar!
Postat av: クロエ バッグ

I have read so many articles or reviews about the blogger lovers but this paragraph
is in fact a good piece of writing, keep it up.

2012-09-15 @ 12:11:31
URL: http://www.chloetojp.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0